Переглянути всі підручники
<< < 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 > >>

 

Низький рівень матеріальної бази не дозволяє проводити дослідження на світовому рівні. Подібне становище склалося і в діяльності вищої школи, котру вже покинуло багато кваліфікованих фахівців.

Тільки здійснення широкої програми заходів, спрямованих на забезпечення відповідної матеріально-технічної бази, може надати необхідні умови для збереження й подальшого розвитку культури. Адже культура, наука, духовність взагалі в нормально функціонуючій державі не можуть бути справою другорядною. «Іноді здається, - зазначав О. Гончар, - що єдине, чим Україна тримається на світі, це її глибока духовність, непіддатні ніяким інфляціям золоті скарби української душі». Саме ці, накопичувані століттями, нетлінні скарби і є найглибшою запорукою національного відродження України, її економічного і культурного розвитку в найближчому майбутньому.

ПЕРЕВІРТЕ СЕБЕ__

1. В чому полягали зміни умов розвитку української культури в 90-ті роки?

2. Які документи визначили систему та структуру освіти в Україні?

3. Що позитивного зроблено і які проблеми існують у діяльності середніх шкіл?

4. Які тенденції характеризували розвиток вищої освіти в Україні?

5. Охарактеризуйте здобутки й проблеми української науки доби незалежності.

6. Як процеси національного відродження впливали на розвиток української літератури?

7. Назвіть найбільш відомі масові культурно-мистецькі заходи, які проводились в Україні у 90-ті роки.

8. Охарактеризуйте основні здобутки українського мистецтва на сучасному етапі.

9. Які види самодіяльного мистецтва розвиваються у вашому селі (місті, районі, області)?

10. Чим зумовлені труднощі розвитку культури? Що, на ваш погляд, необхідно зробити для подолання кризи культури в Україні?

ДОКУМЕНТИ_

1. Із Закону України «Про освіту»

Червень 1991 р.

Стаття 7. Мова освіти визначається Конституцією України, Законом України «Про мови в Українській PCP». Стаття 8. Навчально-виховний процес у закладах освіти є вільним від втручання політичних партій, громадських, релігійних організацій.

Стаття 28. Поняття системи освіти.

Система освіти складається із закладів освіти, наукових, науко-во-методичних і методичних установ, науково-виробничих підприємств державних і місцевих органів управління освітою та самоврядування в галузі освіти.

 

Переглянути всі підручники
<< < 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 > >>
Сайт создан в системе uCoz